Sidor

torsdag 27 november 2014

Allt för att göra det lite roligare...

Igår fick jag typ "flipp" på teorin när jag blev galen på mig själv efter sådanadär tester ni vet som är nästan likadana som de på riktiga provet, som jag hela tiden aldrig klarar, men jag vill liksom allt direkt alltid när det gäller allt i livet!! Och jag har ju inte pluggat in allt än så det är ju inte så konstigt att jag inte fixar det.. men jag ligger redan på gränsen :) Och det är ju tre veckor kvar så jag "behöver" ju inte bli godkänd än men jag blev galen efter test efter test då jag trodde jag svarat rätt, haha.... Tänkte så många arga tankar om teorin och var helt uppgiven på varenda liten vikt, regel, summa och sträcka och tusen saker till man ska kunna som jag snurra ihop.... Så trycker jag så snabbt och ivrigt med; "dedär måste vara rätt, det låter bra!" Haha.... 


Men jag måste verkligen "plugga lite till" innan jag hoppar på testen.... Så bara för att inte vara lika uppgiven på DEN HELT UNDERBARA LJUVLIGA TEORIN köpte jag två fina underbara böcker jag ska skriva upp den i ett visst system liksom jag tänkte ut kanske kan underlätta för mig..... Lite kategori för kategori, ni vet dela upp det lite och läsa om en sak i sänder och inte tro att jag kan läsa lite i boken, och lyssna på skivan helt disträ medans tankarna bara går till keramik, Angeline, julpynt och hur mycket jag längtar efter förlossningen och sen bara klara allt.....det funkar inte så, jag måste fokusera!! Jaja, det kommer en helt underbar babydotter till i mars men sluta dröm om henne!! Och jaja, det är underbart att julpynta, baka pyssla laga julmat men det kommer 1000 andra jular också, och jaja dedär fantastiska kan man skapa i leran men inte NU, nä inte ens tänka på det NU!!!!! NEJ, NU ÄR DET TEORIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!

Sitter just nu och kastar i mig en tonfisksallad i Täby C efter ha suttit här i ett par timmar snart och skrivit och pluggat i nya böckerna :) Visst är de fina, allt för att göra teorin lite roligare :)) Snart ska jag iväg till Trafikskolan också, Stefan fick hämta älsklingen idag sen ska jag fortsätta plugga hela kvällen.... 

Klistrade fast ett blingande L på med och en regnbågstejp och skrev :)) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar