Sidor

måndag 3 november 2014

Natti, natti....

Efter en trööött helg men nu börjar jag piggna till igen :) Imorgon är det Angeines första inskolningsdag sen blir det att övningsköra medans Victoria kommer hit och passar älsklingen.... Inte hittat kameraladdaren än så jag kan ta fina bilder på Angels nyfärdiga rum, men det kommer i veckan, sååå himla mysigt där inne nu!! Här kommer en så söt bild jag tog på min sötaste bästa sötnosbebis i helgen!! Åååh, vad hon är go min lilla lilla..... Tänk at hon ska börja dagis, och bli storasyster, tiden bara forsar fram..... Och jag mååååååste ha körkort, vilken underbar frihet!!

Fast jag måste erkänna att jag känner mig ganska fri med mina roslagsbanor, bussar och t-banor också :)) Men tänk en egen regnbågsbil att köra runt ungarna i, det vore kuuuuuul!! Tut, tut!! Natti, ja Gunatt från pepparkakshuset!! Puss!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar