Sidor

torsdag 20 november 2014

Nu köööööör vi!!

Åh, tänk en månad kvar!! Guuuud jag vill så gärna klara det men pluggar och kör verkligen för fuuuuullt!! Har ju haft över ett år uppehåll men vissa saker kommer jag ihåg från de lilla jag körde förra året..... Men nu är det intensivt asså!! Som sagt teori den 19 och uppkörning den 22 december!! Tänk, tänk att i framtiden få pimpa en regnbågshippiebuss, lackera en rainbowsportbil hos min kusin som har lackfirma, men kanske mer typ en bubbla eller annan fin, sportbilar är nog inte riktigt min grej, haha, men att bara kunna ha den friheten med ett eget körkort!! Stefans dröm, men också nu min och han puschar mig såååå!! Och verkligen fått mig att förstå hur underlättande det kommer att vara med körkort när man har två barn.... Och världens bästa Kjelle puschar med och vi övningskör så fort det finns tid och läraren på nya körskolan, Edsberg är jäääättebra!! Nu är allt bokat!! Halkan, riskettan, teorin, uppköret!! Och Sandra i receptionen såååå gooo!! Natti, pluggat teori hela kvällen och kört hem från lektionen, nu kör jag ut i drömmarnas land med vägmärken och högerreglar ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar