Sidor

onsdag 1 augusti 2012

Muminparadiset i mitt hjärta..

Åh, så glömde jag bloggen, eller kanske också la den lite åt sidan sådär igen, ni vet som jag har en tendens att göra när jag e på semester :) Men varit iväg på en en utav jordens underbaraste Finlandsresor.... Milla har kramats med alla Mumintroll, vi har varit på muminteater, vi har gått i Ensliga skogen, blivit livrädda för Morran och Hattifnattarna, träffat Sjöodjuret, ätit glass och massa god mat, Milla har blivit kär i Sniff, vi har varit på Världens Härligaste Vattenland, åkt rutschbanor snabba som blixten, skrattat och flamsat, lekt och shoppat sååå fina muminsaker och lite annat smått och gott både till oss själva och till de närmaste och bästa, asså så härliga muminsaker, visar sen!! Och berättar allt sen, har så många helt fantastiska bilder, ska visa er allt, men nu är det så att jag bara tyvärr är själv hemma och vänder en snabbis för att packa ihop och om lite saker för sen ut till Skärgårn där alla mina fina syskon är hos fina släkten, ska bli skönt med lite skärgårdsliv ett par dar, bara ta det lugnt, frågan är bara om jag kan ta det lugnt, och någon gång kommer att kunna det mer än en timme i sänder..... Haha, solen lyser!! Vad fint!! Soligt och fint!! Ska skynda lite här nu, och göra två sådanadär "måstegöra" ärenden i Täby c med bank å post.. SEN UT TILL STOOORHOLMEN!!!

Puss och kram, slänger in några få bilder, men sedan blir det bildbomb och hela reseberättelsen för er som vill höra och se på den :) Puss, puss, puss!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar