Sidor

måndag 13 augusti 2012

Hej mina fina....

Vart lite dåligt med bloggar där i slutet på förra veckan, åkte till Gbg i torsdags för i fredags var det min morbrors begravning, som var en mycket tung och sorglig begravning, jag lider så med mormor och morfar, hans fru och barn, det måste nog vara en utav de tyngsta saker som går att vara med om när ens barn går före en själv. Känner att jag inte orkar dela med mig utav detta mera just nu eller för mycket om honom för allas skull runt om och sådär. Men jag kan säga att jag hade verkligen den finaste morbrorn man kunde önska sig och jag vet att han är hos Gud i himlen nu. Även om han är en person jag kommer att sörja livet ut. Jag ber mycket för hela släkten och hoppas innerligt på att någon dag ska fler utav dem också söka kyrkan. Ja, hela helgen har varit så sorglig och svår, men idag ska jag försöka komma igen lite. En härlig grej mitt i allt är att min lilla Nalle är hemma igen från sin semester. Han är alltid lika go när han kommer hem till sitt barndomshem igen, spinner och spinner, och väcker mig med sina små tassar i ansiktet som vanligt, Gud vad jag saknat de lilla trollet, eller den lilla ugglan som fina Caroline säger!! Och i 25-årspresent har jag önskat mig en kattflicka!! En tjej till Nalle, ååh tänk vad söta ungar de ska få! Jag ska ha en liten miniperseruppfödning, underbart va?! Tänk! Då kommer man få njuta av yviga små persertroll kanske två eller en gånger om året, ååh de är ju sååååå söta!! På bilden, Nalle, jag och Nalles pappa som är bästa kompis med min pappa, han sover alltid hos pappa på nätterna och väntar bara på honom när han inte är hemma i huset, tyvärr kommer inte han och Nalle så bra överens, men han är ju kastrerad och Nalle okastrerad också..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar