Sidor

tisdag 7 augusti 2012

Helgens lärdom; MAN FÅR INTE GRILLA PÅ BALKONGEN!

Åh, i fredags var jag och pockade upp min fina, fina, fina Julia som kom med tåget från Karlstad till Stockholm!! Vi åkte hem till mig och hon höll på att vika sig dubbel av skratt när jag hade låst upp och öppnat dörren! Hahaha..... Så började hon instagramma med frågan; "Gissa vem jag är hemma hos? Hahaha.... Så skrattade vi och grillade (på allmänna balkongen) som Julia sa att man visst fick göra i Värmland, hahaha..... Nä, men jag har bara en liten rund klotgrill så vi trodde inte att det var så farligt men en liten snabbgrill (och huset jag bor i är i sten plus att vi hade stenkoll på grillen, kunde omöjligt hända ngt) Men idag ringde min älskade granne Arne på dörren (jag tittade ut på balkongen och grillen var poff borta) och berättade att det kanske inte var så bra för att folk kunde ju tro att det brann och ringa både polis och brandkår om de blev rädda, men som tur var hände inget sådant och grillen släkte vi så snabbt köttet var klart...... Men vilka underbara grannar man har som var så förstående ändå, vi visste ju liksom inte, skulle jag vetat att det varit förbjudet och stod i kontraktet hade jag aldrig vågat.... Och senare idag blev det ett litet möte med föreningen, men de var helt lugna och sa att det visste om vad som hänt, skulle gjort likadant om de inte visste, men de hade tagit min grill men den fick jag tillbaka och lovade att det ALDRIG ska upprepas igen, sen skratta vi lite och så sa föreningskillen till mig att nästa gång får du grilla på gården och bjuda in oss!! Sen vart det bara goda miner och vi en lärdom rikare; MAN FÅR INTE GRILLA PÅ BALKONGEN!! Och ja, jag kan ju verkligen hålla med om att man lär sig utav sina misstag :)



Guuud vad kul vi hade hela helgen, (P.S. jag knäppte upp Stefans skjorta för jag vill att hans kors syns) och sååååå mysigt, saknar henne redan, haha, men bara på en helg hann vi samla på oss tusen minnen vi nu skrattar ihjäl oss åt :D Och såklart hängde vi med fina Stefan också!! Gick ut och hade skoj, visade Julia lite mer av stan, jag vill gärna ha upp henne hit!! Julia och Stefan gillar verkligen varann också, så kul, fast vem gillar inte Stefan och vem gillar inte Julia?!?!! Extremt svåra människor att ogilla, oh mina hjärtan, oh mina änglar!! Och i söndags fikade vi och strök runt på stan med världens härligaste Niklas, samma där, Niklas älskar Stefan och tvärtom!! Åh!!

Kolla bilden under, så fantastiskt fin!! NI ÄR SÅÅÅ VACKRA!! ÄLSKAR ER!!!!!

 Ja, vi var en liten sväng till Pride såklart och mötte världens gulligaste tjejer som ropa; Detta händer inte!! Ni är våra idoler från Paradise, hahaha, att man fortfarande kan bli igenkänd från den där serien asså, nu brukar ju folk ropa eller komma fram för Djungeln, men när de ser mig och Julia ihop blir det kanske väldigt sådär "Paradise" ;)) Och de hade världens finaste ballonger tjejerna, regnbågs, åååhh!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar