Sidor

fredag 24 augusti 2012

Åh, längesen....

Hej fina fina ni, nu har det hoppsan sådär bara gått över en vecka sen sist, ja tiden går ju så fort och har haft lite mycket för mig för att tänka på bloggen, men var inte rädda, för nä slutat blogga riktigt än tänkte jag inte göra, jag bloggar när jag känner för det helt enkelt, och ibland kan det bli varje dag och ibland kanske en snutt i veckan :) Just idag och bara de senaste dagarna känns mitt liv väldigt fint, bra och lyckligt. Det har varit en tuff sommar med svåra tunga händelser, men trots allt har sommaren varit väldigt speciell och fin i sig.. Ja, det har den faktiskt. Jag är så glad och tacksam för mitt liv och alla fantastiska nära och kära. Jag älskar er så mycket. Denna veckan har varit lugn och skön, har bott hos en del hos Stefan, vi är väldigt kära och lyckliga.. Det har gått jättefort alltsammans jag vet, men jag bara känner att det är så rätt. Det känns nästan overkligt bra och fint allt med honom just nu, jag tror verkligen på något sätt att det är så hans mamma säger; Ja, att detta var Guds vilja och att jag är hennes bönesvar. Ja, han är helt fantastisk!! Igår när vi satt i soffan och kollade på TV var det bara som man aldrig ville att den tiden skulle ta slut, vi pratade, skrattade, drack juice och allt kändes bara sådär jättehärligt, sådär ni vet när man andas in någons närvaro rakt i hjärtat, mmmm....

I tisdags hade vi två väldigt härliga kockar i köket, inga mindre än Johanna och Alexander som hade handlat massor med härlig italiensk mat, åh vi hade det så mysigt och vad gott de gjorde!! Lufttorkad skinka och salami, oliver, parmesan, pesto, pasta, goda köttbitar, ruccola, mozarella och tomat, focacciabröd, gott vin, ja allt man kunde önska, åh det var så trevligt!! Vi fyra är så härliga ihop, så lyckliga, har det så fint, ja hela kvällen blev som en dröm.... Sen kom Stefans underbara tjejkompis med upp med hennes fina kille, då var vi plötsligt 3 par... Par förresten? Ja, nu är vi ett par. Stefan och jag.... Och det känns just nu väldigt väldigt väldigt väldigt bra. Kram, vi hörs snart mina änglar! Snart ska det bli lite bättre ordning på sidan med uppdatering och sådär också, för nu kommer ju snart härliga hösten och då sätter mina små projekt igång lite mer igen. Håll ut! ;)

Fina Johanna och Alexander < 3

2 kommentarer: