Sidor

onsdag 1 juli 2009

Vill ni veta en hemlighet?

Äsch, förresten jag ska inte verka märkvärdig, det är ingen stor hemlighet sådär liksom. Eller jo, lite, kanske. Det är ju ingen som vet den mer än jag. Men nu vet ni iallafall att jag skriver en bok! En bok ja, en bok om mig själv, om mig själv och lite till. Fast det kommer att ta tid, men nångång, då och då, kanske jag lägger upp ett stycke här på bloggen, eller det lovar jag att göra. Kommer att illustrera en hel del bilder i den lilla boken också. Det håller jag också på med nu ibland. Ni vet min blogg är mest en liten truddilutt av mitt liv, jag har den för att det är kul att ha en blogg liksom. Med boken vill jag något mer. Det är lite annat. Lite annat är det där.

2 kommentarer:

  1. Hej H här!Du får redan lite beröm ang Din kommande bok och m y c k e t beröm ang Din ambition.Du GÖR saker andra bara drömmer om- vilket i sin tur leder bara till något trist,missnöjd liv!
    Jag vill också berätta en liten "hemlis" till Dig!
    Det fanns en tid jag hade en nära o kära väninna,Taina.Vet Du vad hon har gått och gjort?Plötsligt 2007, såg jag henne!I tidningsrubriker!Hennes debutroman,IKONI,(Ikonen)vann I författarpriset för debutskripender!!!!
    Hon heter alltså Taina Sampakoski,bosatt numera i Kalix.-Tror att "Ikoni" är översatt på svenska i dagsläge?-Ska kolla.
    Så,lycka till Lina(-vilket i den närmaste framtiden betyder:jobb,jobb,mera jobb,tårar,skratt,besvikelse,glädje,många ahaa,vakna nätter,lyckokänslor efter lyckat stycke-kanske bara en mening..etc men just nu-ingen vet vilket pris det blir men må det blir det bästa av möjliga.
    Så,häls,kram occ lite "pusseli"från mig(H)-Du har redan minst en som ger uppriktigt beröm.

    SvaraRadera
  2. Det glädjer mig, och säkert många andra också Lina. Om du skriver rakt ifrån dig själv, och rakt ifrån ditt hjärta, så kan det bli en mycket intressant läsning jag ser fram emot. Men du, stressa inte! /W

    SvaraRadera