Sidor

torsdag 23 juli 2009

Det var en fin dag idag.

Sara kom hem, och hennes goa kille Hannes också förstås. Sara är en utav mina allra närmaste vänner, och en helt underbar person. Hon är jättesnäll och jättebra. Jag träffade Sara sommaren 06, när jag flyttade upp till Stockholm. Då bodde jag ett par månader hos henne också. Men nu bor Sara i Umeå och pluggar, men hon har ju familjen här i Täby så nu bor hon här tills skolan börjar igen:) Idag hade vi det bara så himla roligt och mysigt, vi käkade goda burgare här nere på tegelbruket, drog runt lite i butiker, skrattade en massor, och hade en kanontrevlig dag tillsammans. För övrigt så hatar Sara mina foppatottlor, jag älskar dom! Kraaaam

1 kommentar:

  1. Ps, du som skrev en kommentar här. Du vet att jag vet vem du är, och sluta spela att vara andra när du kommenterar!

    SvaraRadera