Sidor

måndag 27 juli 2009

Undra om han kommer tycka jag är snygg.....

Skoja bara, ska sminka av mig nu och sova snart. Imorgonbitti ska jag upp och jogga av mig fett! Sov gott, dröm sött! Idag rullade förresten pride igång, jag är ju varken bisexuell eller lesbisk men det är ju sköna festligheter och livat i stan. Får åka in någon dag i veckan och stojsa runt där lite kanske.. Godnatt nu, kram.
 p.s jag är singel och finner aldrig någon intressant nog, men det gör mig inget, jag bara ler och skrattar med fötterna på jorden. Fast jag vill bli kär i någon, det vore kul, men det är svårt, fast klart det är svårt...

4 kommentarer:

  1. Vad menar du?? Är du singel och vill bli kär i någon? Du måste ju kunna ha en miljon chanser!!!

    SvaraRadera
  2. Ja.Det gör han (-o det är inget skoj det inte;))
    -Tänker H

    SvaraRadera
  3. Ju.Jag själv-H- sa så.-Det var lite skoj eftersom Din fråga var "undrar om han kommer och tycka att Du är snyggt"?
    ;-) Kramizia

    SvaraRadera