Sidor

tisdag 7 juli 2009

Det är synd om vissa:(

Trodde den stackars människan mådde bättre, och hade lämnat mig och min blogg ifred, en gång för alla. Men, jag trodde fel. En skitig kommentar fanns visst där nu igen när jag loggade in. Jag blev ledsen en stund för den människans skull, själv bryr jag mig inte så mycket. Jag har fullt upp med annat. Men jag tycker faktiskt på fullaste allvar riktigt och förfärligt synd om människor som mår så dåligt att de måste ge andra en massa struntskit för att de bär på så mycket aggrisivitet,  och måste lägga ut deras dåliga mående över någon annan:( Fruktansvärt tragiskt!
Jag säger bara: Lägg ner! Det finns hopp för alla! Förstår du inte att jag vet vem du är. Det är ingen fråga, jag tänker inte provocera. Gå vidare bara! NU! Och jag tror du gör dig själv en tjänst genom att inte ens kolla min blogg, faktiskt. Du kan själv skapa dig ett eget bra liv, bara du vill! Du har många förutsättningar! Tack och hej på dej!

4 kommentarer:

  1. HURRA, HURRA, HURRA, HURRA! Lina säger ifrån! Jag blir varm! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Du har en bra blogg:) Visa att du är Lina som kan säga ifrån nu.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig Lina, fruktansvärt tragiskt efter såhär lång tid. Ett väldigt bra och kortfattat inlägg måste jag säga. Hoppas du når fram nu, annars måste det vara helt tomt i bollen på andra sidan. /Richard

    SvaraRadera
  4. Tack raringar! Ja, det är så tragiskt, men man får bara hoppas på det bästa för den andra, och inte bry sig om det:) Jag har faktiskt blivit så mycket bättre på det, jippie!

    SvaraRadera