Sidor

fredag 24 juli 2009

En till fin dag med Sara och Hannes:)

Kära dagbok, Sara ringde mig imorse, klockan var minst 11. Jag försov mig som vanligt.. - Hallå, Lina!! Vi ska ju till stan! Sover du? - Oj, eeeh nää jag sover inte, eller joo jag sov,. - Meh, det är lugnt, gå upp nu så drar vi! - Absolut, vi tar bussen då och då..  -  Ok, ses! :)  Så kom vi fram till stan. Sen köpte Hannes sig en ny cool mobil. Sen åt vi asgoda sallader på Fresco, en härlig frukostlunch där i solen. Och den salladsblaandningen är så god med pharma, chevré, valnötter, balsamv, mmm.. Sen drog vi runt bland all denna sommarrea, och gjorde några himla sköna bra fynd! Sen drog vi runt överallt i varenda butik, i hela stan typ, så känns det i allafall när man går med Sara i butiker, hon älskar att vara överallt länge:) Vi var inte hemma förens vid åtta ikväll, och vi hade bara shoppat. Fatta att man är trött nu, efter åtta timmar i stan. Sen när vi kom till Täby köpte vi oss pizza, slappade hos Sara och hade så mysigt så. Och sen var  alltihop en till, väldigt fin och trevlig dag. 



Hittade världens sötaste klänning på Beyond retro , men den gick tyvärr inte att dra upp i bak, jag har väl för stora bröst:( Sara tyckte den var så söt att hon slängde upp sin mobil och fånga en bild:)

1 kommentar:

  1. Salladerna såg sååååå goda ut!!!! klänningen som du testa var sååååå söt!!!! Pussss Hanna P

    SvaraRadera