Sidor

lördag 11 juli 2009

Josefiiinaaaa.


Var på Josefina igårkväll, drack en massa rosé och hade det hemskt trevligt. Kvällen blev så fin, det är så vackert där. 
Sen är Alex så snäll och go också. 
Men tror ni inte att en plingplongbil kom förbi.. Det var Anders, en polispolare till Martina som jag träffade ett par gånger nyss en liten sväng, han ville så gärna att jag skulle se honom med uniformen på. Hahaha.. Tror han vill vara lite ball, att jag skulle tycka oooh liksom, impa lite och sådär ni vet, gullig va.. Hahaha, killar är söta:)

3 kommentarer:

  1. Hej Miss Lina!
    Har varit ute och rest en sväng men nu hemma igen. Skulle vara nice att äntligen träffa er över en fika eller så - och om ni önskar även jobba för er förstås. Vad säger ni?
    //Butlern Magnus

    SvaraRadera
  2. Du är så vacker Lina. Tar du ofta med dig din kamera när du är överallt? Puss och kram Henric

    SvaraRadera
  3. Hej Butlern Magnus! Jag behöver nog tyvärr inte era tjänster. Tycker att jag klarar mig fint ändå:)

    Och du min lilla söta Henric, jag har en bra mobil som jag tagit alla bilder på bloggen med, di senaste månaderna iaf visst ä den bra?! snabbt och lätt kan man fånga alla trevliga minnen:) Fast när jag tar kort på mig själv sådär mycket är med mest PhotoBooth som är ett program i macbookisen:D Kram

    SvaraRadera