Sidor

måndag 18 januari 2016

På tal om kläder är Angelines nya vårtröjor så fina!!

Och häromdan fick den drak och dinosaurieälskande älsklingen en drakpyamas också :) 


Och överlycklig här om kvällen springandes till mig och Daisy som var vid skötbordet utbrast hon; -Mamma och Daisy, jag har målat på tårtan!! Inklusive sin fina nya inneoverall och sängen :) Tårtan höll sig ändå fin över ett år, konstigt nog :) 

Jag tror Angeline ärvt min kärlek till färger då hon verkligen inte ville åka gå vidare ifrån en färgglad kakel och mosaikhörna i helgen, Kakelpalatzet i Bromma!! Riktigt härlig affär med underbar service!! Guuuuud vad svårt det kommer bli att välja allt insåg jag ännu mera i helgen, tuuuur att vi bygger ett mindre projekt först!! Finns ju huuuur mycket som helst.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar