Sidor

måndag 2 september 2013

En så fin helg....

Denna helgen var verkligen så mysig! I fredags bjöd vi hem Jessica och Carl på middag, jag var lite trött och seg så lagade "bygg din egen club sandwich" men den blev himla go på smörstekt lantsurdegsbröd och så grillade jag kycklingfilé i ugn, stekte bacon, gjorde tre egna goda såser och så var det bara att skära upp tomater, lök, mozzarella (så gott på chicken club) och en fin blad sallad, persilja och lite färskost, ja så upp med de på ett våningskakfat lite snyggt sådär, och in med färska pommes i ugnen (ekologiska med en nyttig rapsolja från Kajsa Warg här precis breve gör verkligen Sthlms godaste pommes när man inte hinner göra allt själv) Så kul att de tyckte om det och efter åkte vi på tatueringsmässan och där hade vi bara så kul!! Både Jessica och Carl är tatuerade, inte jag och Stefan än men båda vill!! Jag ville redan för flera flera år sedan men varit så feg innan i livet men har ju vuxit upp så nu ska jag bara våga sätta dit den första när babyn är ute :)) Vill ha en färgglad stor vacker luftballlong med söta djur i korgen och med moln och regnbåge runt, det vore så fint!! Vi träffade många duktiga och en jätteunderbar tjej som hette Johanna var mycket positiv till mina idéer så henne kanske det blir som får göra den, en annan amerikan började prata om att han skulle vilja göra så och så med mina motiv, han tyckte de lät så roliga och var verkligen ett proffs men då måste man ju till USA där han håller till.... Johanna verkade också riktigt riktigt proffsig så vi får se :) Titta bara detta detaljmotiv som amerikanen gjort....Sedan på lördagen åkte vi på en underbar resa till Dalarna men mer om det i nästa inlägg :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar