Sidor

lördag 21 september 2013

Oh, hösthärligheter....

Oj, nästan helt glömt bloggen i veckan, har varit så mycket :) Men så mycket kul och bra så dagarna bara har sprungit iväg.... Och så har ju mamma varit här, men åkte hem i torsdags, vi hade det verkligen så mysigt.. Och så har jobbat och höstfixat med allt möjligt, älskar hösten!! Idag var jag på en så mysig höstshoppingrunda i stan. Hittade så söta lyktor på indiska och en filt till den underbara liggfåtöljen (som kom tidigare:)) på en utav mina favobutiker American classics där hittade jag också en så söt doftpåse med luftballonger som jag älskar!! Har gjort det riktigt höstmysigt i badrummet nu med ny trasmatta, lyktorna och god ny tvål och några nya handdukar från en annan storfavorit italienska färgstarka Missoni, de gör så mycket snyggt och riktigt bra kvalite, har tvättat mina andra handukar i åratal..



 



Och så hittade jag ÄÄÄÄÄNTLIGEN tyget som jag föll för, ja eller äntligen föll jag och bestämde mig!! Har letat så länge efter det perfekta tyget till köksstolarna, varit inne på Designers Guild länge, älskar deras tyger men bara inte kunnat bestämma mig för vilket.... Funderat på ett jättevackert ifrån morris med och ett underbart turkost från Osborne & Little, men idag visade en kvinna på pub mig deras nya provkartor, jag bläddra och föööööll pladask, det var så otroligt vackert och precis mina färger (har kollat på så många olika, och så många multifärgade men inget är som detta....och materialet var perfekt och färgen jag målade stolarna och bordet i för några veckor sedan är heeeelt superperfekt överensstämmande!! Kommer bli så läckert!! Kolla!! Men var tusen gånger vackrare i verkligheten, riktigt glänste!! Men iphonekameran e ju så kass :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar