Sidor

tisdag 24 september 2013

..bobbidi bibbidi do....

Ja, nu ska vi se om den finaste sammet och ett fantastiskt rosvintagetyg från nk-textil, de underbaraste tyll och spetsbanden från favoshoppen Mattsons band (som en godisbutik men bara massa härliga band) kan göra med en alldeles för (enligt min smak) modern Bugaboo donkey som just nu står här och ser ut som en kontorsstol på fyra hjul med lite rosa på, inte min stil :) Vill verkligen att en barnvagn ska se sådär ombonad och gosig för babyn att ligga i, sådär mysigt mjuk ompysslad som de såg ut förr, vill ha en gammaldags romantisk sammetsvintagedröm med ryschpysch och rosetter.... Så nu har jag äntligen hittat allt material och ritat upp mina idéer flera gånger om, vet inte riktigt hur jag ska få ihop allt men har hittat en tjej på nätet som syr saker till barnvagnar som kanske kan hjälpa mig lite, så vi får se :) Bilden i huvudet är helt underbar, nu gäller det bara att få den till verklighet! Stefan undra vad jag skulle med alla dessa saker till och sa att jag absolut inte får göra den till en fågelskrämma om han ska köra den, haha!! Stefan asså.... Det kommer han någ ångra att han sa när han får se resultatet ;) Jag gick ju ändå med på till slut att inte köpa ngn fin såndär gammal vagn på riktigt (men det var för att bara denna typ och några få till inte går in i våran lilla hiss) så där hade han tur Stefan.... Nu ska jag förvandla den som fen gjorde med pumpan i Askungen!! Bobidi bibbidi do!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar