Sidor

onsdag 4 september 2013

Snart börjar nedräkningen....

Stefan har shoppat världens sötaste pyjamasar och strumpor och lite annat underbart idag, älskar när han väljer, känns så mysigt då, titta så ursöta!! Nä, nu ska jag sova, jobb imorgon och på fredag, ska jobba torsdag och fredag nu till den 11 oktober sedan kan nedräkningen börja :) Imorgon ska jag packa de sista i BB/skötväskan med och hänga upp den i hallen, haha känner mig som världens mest förberedda, inte likt mig men nån gång ska ju vara den första, ångrade mig på den där rosa-färgglada jag tänkte beställa häromdagen, läste på måtten sedan och tyckte att den var lite liten och sen ville jag ha en mer rejäl i skinn kom jag på och hitta en supersnygg i svart skinn som matchar och passar barnvagnen perfekt med lite snygga gulddetaljer, och i himla bra kvalité, visar imorgon och allt underbart som skall och har lagts i :) Asså detta börjar ju bli rena mammabloggen, förlåt men tycker det är så roligt bara, kan liksom inte hålla mig för att inte prata om henne och allt de runt hela tiden.... Men min dröm har äntligen slagit in; JAG SKA BLI MAMMA!! Natti, puss och kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar