Sidor

torsdag 12 september 2013

Världens mysigaste födelsedag....

Åh, igår fylle jag år och hade verkligen en drömfödelsedag!! Min Stefan är den bästa killen man kan önska sig och hade fixat allt så otroligt mysigt och fint!! Och jag fick så underbara budblommor av Mamma och Jennys familj, en helt otroligt vacker bukett!! Och en så fin av Kjelle, och så fina av Doris och Ellenor som var hemma på en liten födelsedagsfika på dagen med tårta och lite annat gott :) På kvällen (men tidigt, han sluta tidigare, älskar när han gör det!!) kom Stefan hem från jobbet med två jättejättestora heliumballonger, paket och underbar Melanders fisk catering som han ställde sig och gjorde iordning, dukade med mitt favoritporslin, hällde upp rosa bubblande lemonad och sa till mig att bara sätta mig i soffan och inte göra något :) Och så sa han åt mig att öppna paketen och kissarna var överlyckliga för de älskar allt som har med kalas att göra, speciellt presentsnöre man kan leka jättekul med och att ta sats och hoppa på presentpapper, slicka tårtgrädde från fingret, jaga serpentiner och lukta på fina blommor!! Imorgon har jag bjudit över några vänner på en mysig middag och på söndag kommer lite släktingar, ser fram emot att träffa alla!!






 

 En så otroligt vacker höstbukett och vackra ord, Tack Underbara Ni!!



En så otroligt god förrätt bebstående av en lax&pepparrotsrulle, en saftig västerbottenminipaj och deras underbara hemmalagade skagenröra med handskalade färska räkor....mmmMmmm.........






Till huvudrätt blev det färsklax fylld med en gudomlig röra med kryddor och timjan, pressad potatis, romsås, sparris, gurka och citron och Stefan satt så söta partyparaplyer i!!  



Fick helt underbara presenter, en såå snygg och underbar liggfåtölj och en så lyxig och häftig kaffemaskin med lysande display som maler bönorna färskt till varje kopp och som kan göra alla typer av kaffe, ja espresso, latte, bryggkaffe, cappucino, mmmmm......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar