Sidor

måndag 23 september 2013

Underbar dag..

Idag har jag verkligen haft en så mysig och fin dag!! Jag och Stefan var på Stockholm BB och träffade världens bästa överläkare (Berit) som vi hade ett underbart "inför förlossningssamtal" med och så visade hon oss förlossningsrummen som var så hemtrevliga och fina. Kändes verkligen bra med henne och hon lugnade mig så mycket, nu känner jag verkligen ingen som helst rädsla över att föda, det var inte så farligt med rädslan innan heller men det börjar ju närma sig med stormsteg och då kommer det upp en del frågetecken och tankar :) Verkar iallafall vara bästa BB man kan tänka sig, ja både personal och miljö.. Efter det åkte jag hem till Jojjo, en av mina absolut bästa närmaste vänner som överraskade med både ballonger, tårta, sååå vackra rosor och presenter, alldeles för snällt min ängel!! Fick underbar choklad och så mysiga mjuka tofflor till förlossningen, 1000 TACK!! Vi pratade och myste med hennes fina bebis i timmar, älskar hennes ljuvliga lilla bebis, åh vad fin hon är!! Och titta vad mysigt hon hade gjort..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar