Sidor

tisdag 3 september 2013

Fyrverkerikonsert i Dalhalla!

Åh vad underbart det var i lördags, på morgonen åkte jag och Stefan till Örebro och hämta Stefans mamma som jag på sista tiden fått så otroligt bra kontakt med, jag älskar henne, kände henne inte så väl i början men de senaste månaderna har jag verkligen upptäckt vilken underbar människa hon är, en riktig drömfarmor!! Vi fortsatte emot Dalarna, mötte upp Berits bror och hans fru från Umeå och fortsatte till Rättvik, tog in på världens mysigaste Dalahotell, åt en god middag på ett vackert Dalavärdshus och sedan ut till Dalhalla för konserten som var HELT otrolig, alla fick ett ljus att tända vid ett tillfälle och det var såååå vackert, tända ljus är något av det bästa jag vet!! Det var blandade artister, bland annat sjöng Christer Sjögren "leende guldbruna ögon" Det var mysigt :) Och sen var det ett helt otroligt fyrverkeri!!!! Åh vad vackert det var!! Tusen Tack Berit, Stefan, Ove och Birgitta för helgen!!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar