Sidor

söndag 15 september 2013

Och Tack för en fantastsikt fin söndagsmiddag hos oss med släkt och vänner.....

Det har verkligen varit en ljuvlig helg, igår hann vi med en så mysig lunch med fina Sofie, Lisa, Vasilis och Robn med, sen var vi på Sofies mammas vernissage som var så fint, riktigt duktig, ska visa er sen!! Och idag klockan fyra kom min faster Anita hennes man Harry, Stefans brorsa Leif, Kjelle och underbara Lisbet och Owe på söndags/födelsedagsmiddag med. Jag lagade gudomligt mör majskyckling från Bjärre, den bara smälter i mun, en fin pepparsås, potatisgratäng, skogschampinjoner, en go sallad, buffalomozarella capresse, sparris, hembakat valnötsbröd och lite annat gott, fick så vacker jamåhallevasång igen och alltsammans var verkligen så trevligt! Kul när släkt och vänner från bådas håll får träffa varandra också, det känns så mysigt då, som en enda stor familj!!

Ja, ååååh vad trevligt det var!! En helg att minnas för livet, känner mig alldeles lycklig efter denna bara så otroligt fina helg, har skrattat och bara haft det så gott hela helgen, måste säga att vara höggravid inte alls är lika jobbigt som jag trodde, ja mina senaste månader under graviditeten har faktiskt varit helt underbara (speciellt psykiskt) i början var det lite jobbigt psykiskt och absolut jag har gråtit ännu lättare under hela perioden, men i stort sätt har jag faktiskt mått väldigt väldigt bra, det är underbart!! Här kommer några fina bilder från idag på underbara Ni, och min klippa Stefan!!

Först kom Världens Bästa Kjelle!

 Faster Anita, Lisbet och Owe (titta vad söt Anita blev, hon fick en rosett av sitt fina servettband)


















Och vilka fantastiska presenter då!! Anita och Harry kom med ett supersnyggt mintgrönt paket med stjärnor och äkta snöre, en stor vacker prydnadsros och lyxiga rosenminihandcreméer som doftar underbart, i paketet låg ett ljus som drivs av batteri men ser ut som ett riktigt!! Jättefint och bekvämt och katt och barnsäkert som de tänkt när de fick syn på det! STORT TACK!!



 Lisbet och Owe hade med sig (Lisbet ääälskar secondhander lika mycket som jag) de allra sötaste burkarna, två urgulliga ljusstakar och så en skål som är så vacker att man nästan dör.....
 Inte nog med de så fick jag också en såååååå snygg guldväska i fantastiskt mjukt skinn från Liebeskind, för de vet jag älskar guld sa hon, vilka vänner asså, alldeles för snällt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar