Sidor

söndag 13 maj 2012

Världens finaste!


Jag har två mycket speciella personer i mitt liv som alltid kommer vara mig nära på en väldigt speciellt sätt. Ja, ikväll vill jag verkligen tacka Ellen för att du är en sån gudomligt fin människa, det känns alltid lika hemma att vistas i din närvaro, alltid så varmt, så fint. Jag har känt sinaste Ellen i flera år, men när jag och Ellen åkte ner till Malta förra året och bodde tillsammans under en period lärde vi verkligen känna varann på djupet och har därefter nästan som en familjerelation, det var en mycket speciell resa, Ellen är verkligen helt fantastisk och jag beundrar hennes styrka för allt hon tagit sig igenom. Ikväll när jag träffade henne kände jag verkligen hur mycket jag saknat henne, jag rös av glädje när jag såg henne stråla, åh min pärla!! Åh, hon är så fin! Hon bor ju i Växjö annars och det har tyvärr bara kommit annat i vägen den sista tiden så det var bara för längesen nu, Morgan (mitt ex, fast det känns fel att säga så också, känns mer som en vän, ex låter liksom inte rätt, känns skitkonstigt att säga det, kom på mig själv med att råka säga det en gång ikväll och nää han är så mycket mer än så) Ellens bästa kompis och nu en utav mina finaste killkompisar, ja han är också en riktig guldklimp i mitt liv, han är helt otrolig den mannen, ibland känns det som om ingen annan förstår mig som han gör, och skulle vi varit kära hade vi vart ett av jordens härligaste par men vi var nog menade att vara vänner, och vårat "slut" var inte konfliktfullt eller ngt sådant, lite sorgligt såklart men ändå rätt, och vi visste att vi ändå skulle fortsätta som vänner och blev det direkt. Ibland tror jag det kan vara bra med en liten romans som leder till livslång vänskap istället. Morgan är verkligen en obeskrivligt vacker människa! Vi hade så mysigt ikväll! Imorgon ska jag blogga om kvällens event, riktigt bra uppstyrt Freddie, Ellen! Och Peter är så duktig! Nu somnar jag....... Ska drömma om mina två hjärtan, jag älskar er och kommer alltid att göra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar