Sidor

söndag 13 maj 2012

Amo splendida Italia, è il paese migliore che ci sia!


God förmiddag! Den här veckan som kommer bli så underbar och härlig! Imorgon kommer mamma åker på onsdag och tar med sig lille Nalle hem så han kan lukta lite på alla fina blommor, han går inte ut så mycket när han bor i huset heller men han brukar titta ut en sväng och lukta lite på blommorna, sätta sig under ett träd och bara lukta på blommorna ;) Sen får jag se om han får en riktigt go semester den lille Nalle, eller om jag hämtar upp honom på brorsans student. På onsdag åker jag till Italien, ska besöka många underbara platser och ta bilen om det blir som jag vill till drömstaden RIOMAGGIORE! Skulle så gärna vilja ha en lägenhet där, men får först se om jag gillar den lilla regnbågshamnstaden, men kollar man på bilderna så råder det nog inget tvivel :) Ska visa gårdagens proppfyllda goodiebag snart! Den var tung!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar