Sidor

onsdag 16 maj 2012

Lovely..


Åh, är i underbara Milano! Bor på världens mysigaste hotell, helt sagolikt, helt magiskt, pallarna i lobbyn är som macarons, det finns små kaniner överallt, och jag har en fin kaninring, som ett nytt tecken som förföljer mig, likadant på resan till Ryssland, då satt vi the rabbit bar varje kväll på båten.. Vi hörs imorgon så ska jag berätta mer om resan för nu somnar jag, gick upp fem i morse:) Ska också visa er mina jättefina helt underbara regnbågsnaglar som Luisa byggt, jag och mamma var där igår, oh vad duktig hon är asså, ett riktigt proffs på det hon gör, en utav de bästa i Stockholm, har tagit så fina bilder på dem men inte med kass mobilupplösning som nu, så imorgon ska ni få se :) Natti. Love, och kolla så mysigt det är!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar