Sidor

söndag 13 maj 2012

Som en kvadrat.


Jag älskar verkligen tröjor som är sådär oversizeade och fyrkantiga, tycker det är sjukt snyggt med en sån bara en liten kortkort till. Det värsta är bara att har man stora bröst som jag ser man lätt lite fyrkantig ut, och på bilden som jag blev taggad på idag såg det ut som om jag levt på cupcakes de senaste två månaderna, jag som känner mig så ganska med min figur nu, haha lite konstig min på mig men gilla ändå bilden och de är så fina my djungleangels Pischa och Jessie, sätt på femman nu förresten!! Åh, va de är fina Jess och Pischa, alltid lika underbara och glada och säger så fina saker till en så att man kan gå och tuppa upp sig i flera dar efter ;) Brukar inte hitta kläder på Gina jag tycker är sådär jättesnygga, sen är jag ju inte direkt någon basplaggsmänniska heller MEN när jag gick in där sist hittade jag två helt fantastiska oversizeade toppar, igår hade jag den jättefina regnbågen och se så fin den är i pastell, visar också upp denna, en annan favo oversizead topp från USA, man blir som en stor härlig fyrkant, men de kan också vara riktigt fint! Lite spännade.. För man vet aldrig var de döljer sig för härliga former där under ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar