Sidor

söndag 20 maj 2012

Skicka ett vykort älskling..


Åh, har bott i Riomaggiore 2 nätter nu, bor i ett fantastsikt fint område uppe i de höga bergen som heter Volastra. Man ser det lilla regnågssamhället där nere som är helt obeskrivligt vackert! Italienarna kan bverkligen bygga på höjden, eller måste.. Vädret är fantastiskt, maten gudomlig och gott vin flödar. Jag har kollat på två olika hyreslägenheter för att åka ner senare i sommar, de är ganska billigt att hyra här om man inte har så höga krav, skulle vilja vara här nere 3, 4 veckor och bara måla, gå härliga bergspromenader och sola på alla vackra klippor.... Igår togs också årets första dopp i de blå. Jag älskar livet! Skickar ett vykort till er så länge, så sätter jag mig ner och laddar över bilderna sen när inte solen är så solig där ute och jag så kaffesugen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar