Sidor

måndag 28 maj 2012

Natti..


Natti..

måndag den 28 maj 2012, kl 00:31
Åh, imorgon kommer Ellen så har myst till det alldeles extra här, när hag städa badrummet idag veck jag ihop en liten egen handduk åt henne, satte dit två rosor för jag kapa alla idag för de börja vissna, men om man hör så innan man slänger dem står de sig 5 dar till, vattnet behöver liksom inte sugas upp i hela stjälken utan bara nån centimeter, så la jag dit en engångsrakhyvel, en ny tandborste och lite andra småsaker så hon ska känna sig riktigt välkommen, och en vattenkanna med en katt för de gillar hon, min fina Ellen! Natti, ska försöka få lite sömn nu, slog mig så illa i soprummet och mår illa, men nu känns det lite bättre efter 3 Alvedon och vatten, men hakan och handen gör ont, och jag som har keramik imorgon, men kan ju använda ena handen hur de nu ska gå :) Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar