Sidor

onsdag 2 juli 2014

Bye Bye Oslo!!

Har haft en underbar vistelse, och mycket kul med mamma!! Och ja...Angeline visade verkligen halva Karl Johans gate och hela den arnrika frukostmatsalen på Grand hotell där vi bott, ja med europas snobbigaste blickar att nu var hon minsann i Oslo och utomlands för första gången genom att riva ner heeeela duken, ja hon måste fått ett sådant härligt grepp medans jag bredde min macka, ja allt porslin, den färskpressade juicen, de festliga charkuterierna, ananas om vart annat med melon, äggröra flög tillsammans med bacon som åkte luftballong i linneservetter, muslin regnade, eller haglade ner, som tur är har jag alltid så mycket mjölk i kaffet så de nästan är kallt och Stefan dricker alltid kaffe efter maten så ingen skada uppstod, men det krävdes 5 personal plus oss att städa undan allt och lilla Angeline -ja hon lägger av värsta gapskrattet.... Men hon kommer alltid komma undan med allt tack vare sitt namn ;) En liten Angeline kan väl inte ställa till med något.... Men oj vilka blickar av alla frukostnjutande intill...... Och vi hittade ett så färgglatt fint rum, och imorse i frukostmatsalen jag knappt trodde vi skulle få komma in i igen dukade de upp ett eget bord med bara en duk utan ett endaste litet ting på hon kunde dra ner :)




Här kommer några mobilbilder så plockar jag in de andra fina kamerabilderna när vi är hemma igen, men nu far vi mot Sverige igen!!



Angeline spabadade högst upp på hotellet där de hade en jättehärlig relax..


Igår hade vi det gott på Aker Brygga 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar