Sidor

lördag 5 juli 2014

Åh här har vi det så kul och mysigt så!!

Jag, svärmor och Angeline åker på utflykter, virkar, lagar god mat, leker å busar med lilla Mumfie som jag börjat kalla henne, och har det bara så bra i Örebro, men imorgon åker vi hem till Stockholm igen och till Stefan som varit på en jätteskoj svensexa för härliga Henrik, blir bröllop på Öland i augusti och åh vad vackert det verkar bli!! Älskar bröllop!! Hjälper ju syrran med hennes med och har så många kul idéer!! Ja, idéerna sprutar som vanligt fyrverkeri i skallen och kan ni tänka er vad detta börjar se ut som, haha svårt att gissa men ni ska få se :)  Och ojdå, nu ser jag farmors fötter de ser man visst också på bilden :) Och åh vad jag och Berit har fin relation nu, trivs verkligen bra ihop nu när vi lärt känna varann på riktigt!! 

Och ett av helgens underbaraste fynd har vi här, en antik tysk barnsymaskin, och rosa är den...... Vilken dröm för Angeline, mamma var klart tvungen att slå till direkt..

Idag var vi också på världens finaste handelsträdgård utanför Örebro, mer bilder kommer där ifrån, så ljuvliga saker, och kolla bara in dessa, flerfärgade dessutom aldrig sett flerfärgade!! Nä, nu måste jag jaga gumman dom kryper snabbare än blixten!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar