Sidor

onsdag 9 juli 2014

I paradiset.....


Åh, här har vi det helt ljuvligt!! Att åka på semester med sitt lilla barn är något bland det underbaraste jag varit med om i hela livet, och hon är så nöjd och överlycklig hela tiden, tjuter av lycka verkligen..

Berit som är så snäll vill ju gärna passa ibland och erbjuder sig att ha henne då och då och säger; men Lina och Stefan nu tar jag hand om lillgumman, men så fort då saknar jag henne och vill bara busa och leka med henne heeeela tiden, vi har ju såååå kul, åh vad jag älskar henne, mit lilla allt..... Men hon älskar Berit och känner verkligen igen henne nu så det är skönt, men hon är allt lite mammig och pappig fortfarande.. Men vi har så kuuuul!! Mycket mycket kuuuuul!! Jag njuter av hennes skratt och tjut varje minut och vi busar så!! Och vilken svit vi fått då.... Helt galen utsikt över hela medelhavet, Berit har ett eget rum och vi och lilla Mumfie ett. Och all inredning är helt otrolig, precis i min smak, ni vet sådär antikt och romantiskt, arnrikt och kungligt.... Kristallkronor och guld överallt.. Ska visa er lobbyn, entrén och restaurangerna sen, sååå vackra!!

Men jag måste ju ha massa sköna färger omkring mig med så det var perfekt att hänga upp alla fina kläder så vi ser vad vi har som är rent och skrynkelfritt och som samtidigt pyntade upp rummet lite med :) Balkongen är enorm, och badrummet så härligt, åh jag vill inte åka hem, men vi har ju en hel vecka ovh kom ju först igåt, haha.... Men oj vad vi skyddar lillstumpan och oss själva från solen hela tiden, här är det såååå varmt men såååå skönt och hotellets område är verkligen som en liten saga, små broar, statyer, helt fantastiska blommor, två poolområden men ändå ett litet hotell. Kan rekommendera Orpheas till alla som ska till Kreta asså, som en dröm.....


Här kommer massa bilder, men kan inte välja :)





















Och igår köpte vi en så söt liten vattenbil åt Angeline, eller kanske köpte hon den på STHLMS Bilgrupp innan vi lämnade Stockholm?! ;) Hon älskar verkligen att bada, märks att hon gått på babysim lillängeln :) Ja, det står ju tillomed "Pop Angels" på vattenbilen :)








Igårkväll åt vi en så god grekisk buffé på hotellet, den var underbar, älskar grekisk mat med alla deras underbara grönsaker och ostar.... Ikväll ska vi åka in en sväng till staden som ligger här inte alls långt bort Rethymnon, ska vara jättevackert, hoppas ni har det gott alla, soliga hälsningar från oss!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar