Sidor

fredag 11 juli 2014

Åh, paradissemestern fortsätter......


Åh, det är så ljuvligt här så det finns inga ord för det, älskar verkligen Kreta på alla sätt och vis.... Men utan min fantastiska lilla familj skulle jag aldrig kunna njuta så..... Vi har det bara så gott, varmt, vackert och mysigt!! Och vi gosar så med lillgumman på kvällarna, hon kryper runt i sängen och är på ett sånt strålande semesterhumör, hennes humör hemma är också glatt men här är det nästan som om hon förstår att hon är på semester, såååå överlycklig :) Men det är väl så mycket intryck hela dagarna, poolbad, havsbad, lek på stranden, smaka på massor med goda meloner och sånt och den sköna värmen, men ojojoj vad man får smörja, jag är så rädd att lillan ska bränna sig så smörjer med 50 ofta ofta på dagarna, haha..... Bättre det säkra före det osäkra.. Lite skillnad att resa med baby än utan, eller lite och lite ;) Förr tänkte man på sin egna bränna och sådär men nu får man bara springa efter hennes kryp och passa passa, mata mata och ge henne vätska vätska men 100 gånger härligare nu, ett helt annat liv, att vara mamma är det bästa som finns!! Och med en pappa som ordnar och fixar lika mycket, såå underbart att vara en så go familj!!


 Här om dagen var vi inne i staden Reptymnos, och ååååh så vackert det var!! Små gränder och vackra växter, ja rosor och andra fina blommor överallt.... Vi åt nere vi stranden och bara njöt av staden, och jag knäppte så vackra bilder på dörrar och på gränderna, tänk att bo sådär.... Se och njut..














































Och vilka goda poolluncher och eftermiddagstupplurar :)


Min lilla grekpåskkärring :)
Igår besökte vi en så fin park, ska visa mer bilder där ifrån snart, har på mobilen..... Det var nämligen en välgörenhetspark för katter, och så kunde man köpa mat och jag köpte och köpte, blev himla poppis, men ååååh vad jag saknar mina killar där hemma, och Knytte som mår så bra nu för tiden!! Han var ju lite speciell i början för främlingar, men nu är han helt perfekt, mammas :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar