Sidor

fredag 25 juli 2014

Myskväll med mig själv :)

Ja, det kan man verkligen säga att jag haft, Angeline har busat och lekt så mycket idag i det fina vädret så hon var dödstrött och somna redan vid 6 halv 7 och Stefan är på svensexa så jag lagade en lyxig sallad och gjorde en riktigt god fruktdrink på färska bär, massa melon (Angelines favofrukt) och is i hettan - aaaah!! Sedan hade jag hemmaspa i badrummet med kroppspeeling, ansiktsmask och unnade mig också massa nya härliga regnbågsslingor som jag inte hunnit göra/skjutit upp så länge men jag trivs så bra med lite mera färg i skallen och inte bara blont blont :) 

Frida åkte hem igår efter många härliga dagar i Stockholm, och vi har haft så mysigt och kul i skärgårn med den bästa faster som finns!! Finaste Anita, Stort Tack för allt och för du är så underbar!! Anita älskar verkligen Angeline med, och Angeline henne såå kul!! Och imorgon kommer pappa, Angeline älskar sin lekfulla morfar!!!! 

Sov gott fina ni, såhär mysigt har jag haft det i badrummet ikväll - När katten är borta dansar regnbågarna i badrummet :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar