Sidor

fredag 13 december 2013

Nu är det jul igen......

För nu är det Jul igen, oh visst är det underbart, jag älskar verkligen julen, och granen står så grön och grann här hos Angeline.. Och för henne är det ju inte ens jul igen, det är lillskrollans första lilla jul och vi bara njuter just nu av babygos den färdigpyntade lägenheten och klädda granen, som spädbarnsmamma känner jag mig riktigt nöjd faktiskt som hann allt till idag som är också är Lucia ju :) Hittat så vackra adventsljusstakar också i guld med kristaller som jag bara var tvungen att köpa, precis min stil :) Och Stefan älskade dem också, och så shoppade jag stora vackra julstjärnor och ställde i fönstren och små rosa i sovrummet för där passar det inte riktigt med rött, men så sött :)









 Älskade sötaste lilla Angeline, oh så mammahjärtat dunkar för dig....


 Och så fick Stefan en luten Lucia-present utav mig idag, en fejkkamin för att göra vardagsrummet ännu lite julmysigre.... Åh, blev verkligen lite extra julstämming trots den inte är på riktigt :)






 Denna underbara pepparkaksburk fick vi av mamma sist hon var uppe, en sån där julburk att spara hela livet så vacker och så hade hon fyllt den med så mycket ljuvligt ätbart, underbara mamma!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar