Sidor

måndag 30 december 2013

Imorgon är en stor dag..

Ja, för då fyller världens bästa man år!! Har förberett hela dagen hur jag ska fira honom imorgon och hittat så underbara presenter den sista tiden som han kommer att älska, både från nätet, en underbar föreställning, second hand och lite nytt, blir en härlig blandning, men kan ju inte berätta nu såhär innan om han skulle råka se ;) Så hela dagen ska jag fira honom riktigt ordentligt och sedan åker vi till underbara Jessica och Carl och deras fina barn och firar in de nya året med dem, kommer bli sååå mysigt att fira med just dem, Jessica älskar som mig att laga mat och vi har världens godaste meny, väldigt klassisk (hummer och oxfilé) men sååååå god!! Vi funderade på allt möjligt gott, men vissa saker hör bara nyår till, och jag och Elin ska göra världens godaste efterrätt, vi har planerat ihop underbara smaker som vi tror kommer göra sig fantastiskt tillsammans..... Ängelns dopklänning kom idag förresten, är så glad, fick tag i en till slut helt i spets som jag drömde om, oh så vacker den är!! Vi hörs snart, och ja kanske inte förens nästa år eller innan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar