Sidor

söndag 22 december 2013

Grattis underbara lilla Milla 4 år,....

Nu bär det hem emot Stockholm igen, hem från hem, ja så kommer det nog alltid att kännas hur bra jag ändå känner mig hemma i Stockholm och tillomed fött en liten stockholmare ;) Millas fyraårskalas var jättemysigt med mycket folk och en riktigt härlig kalasstämning!! Alla beundrade lilla Angeline som var så snäll hela kalaset, hon älskar mycket liv då blir hon som lugnast själv :) Och många fina julklappar fick vi med oss hem att öppna på julafton, Tack snällaste ni och hoppas ni gillar våra :) Kan inte hjälpa det men tycker det är så skoj med julklappar, jag älskar att köpa dem och Stefan han får en riktigt härlig hög i år, spännande :)) Själv har jag inte önskat mig ngt speciellt, det är det som är skoj med julklappar att man inte vet :) Ikväll när vi kommer hem ska jag baka julgodis, åh vad mysigt!! Sen blir det att laga massa god julmat på måndag och själva julafton firas hos Stefans bror och hans fru i Sollentuna med några andra släktingar, mysigt!! Sedan kommer min underbaraste Johanna med familj hem till oss på lilla julafton på juldagen, åh vad mysigt, åh.... Och nu har vi bokat nyår med Jessie och Carl med, kan ju inte bli bättre!! Då fyller ju Stefan år också så det blir jätteskoj alltsammans!! Hörs sen!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar