Sidor

lördag 14 december 2013

Glad Lucia förresten säger Angeline....



Ja, och hon är så glad.. Ja, min lilla överlyckliga tärna med världens bästa humör, oh vad vi älskar dig, tänk att få ha en sån liten minimänniska vid granen och snart tycker vi allt att det börjar komma små joller, babylyckliga lilla Du, oh du är fiiiiin, söööööt min lilla hjärtebebis, mamma älskar dig över allt annat, puss, puss, puss oh mitt hjätra dunkar jag är kär i dig min lilla änglababy sänd från himlen, du är den finaste som finns min lille kelgris, mmmmm, puss joller joller puss puss babybooooo!!

Haha, nä nu ska jag snart göra iordning mig lite här, ska tillomed ta fram locktången, inte ofta man hinner sådant nu för tiden men vi ska äta julbord på Fjäderholmarna idag och det ska bli sååååå gott!! Julmat är det bästa jag vet, snart kommer Kjelle också, kul!! Hörs snart!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar