Sidor

torsdag 5 december 2013

Min guldkantiga tillvaro....

Ja, asså jag älskar ju guld....alltid gjort, nog ärvt ifrån mamma eller farmor, men vem gillar inte guld.... tycker bara det är så underbart asså..... Är ju lite smått galen i allt som glimmar, glittrar och glänser.... Ja, jag älskar att fylla upp hemmet med romantik och lite överdådig lyx, liksom sätta lite extra feststämning på gärna precis allt :) Och så mycket spetsar och volanger som möjligt gärna i olika härliga pastellfärger matchat med krispigt kritvitt, det blir bara så underbart! 
Och nu till jul ska jag köpa mig guldbestick, tänk att festduka med dem, eller bara sätta lite extra guldkant på tisdagsmiddan.... Finns från några olika märken, ja här kommer några modeller, gillar verkligen alla, så svårt att välja, och kolla in de under, ja de ser ju ut som nycklar, så fina, men vill nog ha ganska klassiska ändå, har ju så himlans massa krusiduller när jag dukar ändå och på allt mitt detaljrika porslin.... sen finns de både matta och glansiga bestick, oh så svårt, så vackra på olika sätt..... Blir nog Stefan som får välja kanske, ja då får ju han också vara med och bestämma, ja lite iaf ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar