Sidor

söndag 8 december 2013

Andra advent....

Oh, vilken underbart mysig och vacker helg vi haft, idag har vi gjort allt möjligt mysigt, skulle egentligen hinna med en glöggfest hos Stefans kompisar också men vi kände att vi ville stanna i stan och att Jelly inte ska träffa för många okända och olika baciller när hon är så liten fortfarande eftersom vi var på dop igår då hon fick träffa många många på en och samma gång , iof gick det jättebra och inget skrik på hela dopkaffet, men kanske inte 2 dagar i rad.. Och det var ett såååå fantastiskt dop, berättar och visar bilder här snart när jag hinner, det gäller ju att hinna allt medans hon sover nu för tiden och datorn har varit sista prio.. Därför många dagar utan bloggar men härligt har vi det men givetvis är man också trött av nattpass och sådär, trött men lycklig och då gör det inget att vara lite trött :)

Idag har vi iallafall här på eftermiddagen hunnit en riktig mysig sväng till julmarknaden i gamla stan, det var så mysigt och jag köpte bland annat en jättefin julklapp till lilla Milla, senare ikväll lagade jag en riktigt god jultallrik till Stefan och så klädde vi granen vi shoppade i helgen, visar sen med bilder jag ska ta med riktig kamera, den blev verkligen sååå fin!! Och det blir ju en sådan helt ljuvlig stämning i hela lägenheten med gran.... Ska visa hur jag pyntat hela lägenheten sen, och så har jag julstädat i detalj, riktigt mysigt här nu.. Imorgon kommer mamma en sväng igen med, så skoj!! Hon älskar lilla Angeline, men vem gör inte det.....



Andra ljuset tänt i adventsljusstaken och halvfärdig gran i bakgrunden :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar