Sidor

torsdag 3 oktober 2013

Tricia Guild på R.O.O.M

Åh, det var verkligen en kväll att minnas igår!! Tricia strålade hela hon och hennes värme och kärlek för färg och inredning spred sig i hela PUB-huset. Det var så intressant att lyssna på henne när hon berättade om sig själv och sin relation till hennes olika favoritfärger och hon var bara så underbart trevlig, vänlig och varm. Och jag fick mig allt mitt lilla råd som jag tyckte skulle va så kul att få från just henne till stolarna att (som skall kläs i tyger från hennes senaste design) jag tänkt helt rätt när jag visade henne hur jag varit inne på att matcha, kul och lyxigt att ha fått råd av självaste Tricia till våra köksstolar. Hon är verkligen en legend, en av mina absoluta favoriter världen över inom färg och form. En sann förebild. Jag och Jojjo hade verkligen så otroligt trevligt, hela kvällen blev bara så fin, inspirerande och lycklig!! Det bjöds på skumpa från deras skumpande skumpabar (men LOKA till mig förstås) så var det olika lyxiga smårätter, bland annat en underbar lax och lingonröra, en så god curryrossbiff, små mozzarella, pesto och tomatspett och en helt fantastisk pensionsfrukt och vaniljpanacotta med jordgubbe som bara smalt i munnen..... Mmmm, så jag gravidnjöt igen :) Så fick vi den fantastiska boken personligt signerad med våra namn, boken är helt fantastisk, ska visa er mer av den senare. Tusen Tack Tricia Guild och R.O.O.M för en heeeelt fantastisk kväll!!



Det var 20 % på hennes underbara höstnyheter, så otroligt varma och härliga färgsammansättningar..







Och Tack för en så fin Goodiebag med bland annat en så gudomligt god rosendoftande tvål i..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar