Sidor

onsdag 2 oktober 2013

De var så duktiga..

Och alla sa st det var något så speciellt med gravida kvinnors ansikten.. De var inte helt lätt att sitta stil, och nästa gång vill läraren att de ska få måla mig utan kläder, men jag vet inte riktigt om jag är lika bekväm med det, underkläder kanske.. Här kommer några fina porträtt från idag!! Nu ska jag på årets roligaste event på R.O.O.M på PUB, en utav mina storfavoriter i inredningsvärlden Tricia Guid kommer dit och presenterar sin nya bok Färgliv! Hon är grundaren till underbara Designers Guild som jag älskar så det ska bli riktigt kul, ska försöka få mig ett personligt proffstips till stolarna, kuuul, nä nu ska jag slänga på mig lite smink och möta upp världens bästa Jojjo!!



1 kommentar:

  1. Hej Lina!

    Jag heter Isabel och jag har följt din blogg sen du va med i Djungelns drottning! Blev så förtjust i dig första gången jag såg dig där! Du verkade så härlig och påminde lite om mig själv eftersom du var så förtjust i färger o så. Jag gillar nämligen också att klä mig i fina färger, älskar typ indiska stilen.

    Det slog mig häromdagen att du är min förebild! Du verkar så mysig! Jag älskar mys! Om jag fått bestämma hade det varit de enda jag hade gjort. Och därför älskar jag att läsa din blogg!

    Jag tänkte att jag ville skriva detta till dig (även om det kanske blev lite rörigt nu haha) så att du inte slutar bloggar! Det vore förfärligt :P

    Ha det super Lina!! Och grattis till er! Jag tror du kommer bli en jättebra mamma!
    Kramar Isabel

    SvaraRadera