Sidor

torsdag 31 oktober 2013

Firar vår friska lilla Angeline....

I eftermiddags när Stefan kom hem hade jag tänt upp ljus, tagit fram lite gott fika, köpt några fina presenter , ja en sån underbar antik fågel han alltid ska minnas han fick av mig dagarna efter hon kom, jag tycker den är helt underbart vacker och så vackra vingar som passar just vår lilla Ängel Angeline, ja som hon heter förresten, sen så fick han babykläder till henne till båten som kommer passa henne i sommar och så lite andra söta saker :)
Så himla mysigt.... Älskar små firningar och att man bara firar och njuter när fantastiska saker händer, fast enligt mig kan man fira jämt förutom när ngt tråkigt hänt såklart.. Se på vår nya underbara fågel, passar perfekt i värt ljuva ljusblå sovrum.... Och hennes söta små nya kläder och så hittade jag två helt helt helt helt underbara kataloger som jag skrev så vad jag verkligen kände för honom och henne på, ååååh mina älsklingar.... Så mycket kärlek!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar