Sidor

onsdag 16 oktober 2013

Stefan.....

Dagarna går lite extra långsamt såhär när man nu befinner sig som i ett mentalt väntrum, och man är ju inte alltid på topp såhär i slutet....ibland känner jag mig så trött och tung så att det verkligen tar emot så mycket och känns som en hel omöjlighet att ens kunna resa mig upp för soffan, ja nu är det verkligen på den nivån vilket jag aldrig trodde skulle hända mig som både har lite överenergi och inte varit såhär trött under graviditeten någonsin innan, för bara några dagar sedan reste jag mig upp lättre :)

Men jag måste verkligen säga att Stefan gjort allt så fantastsikt bra under hela tiden och vi har kommit varann närmare än någonsin. Vårt förhållande har stärkts så otroligt mycket under de senaste månaderna och blir bara bättre och bättre för varje dag som går, (men nu vet jag inte om de kan bli bättre) Jag måste säga att jag inte trodde det ett tag, jag hoppades men jag trodde inte till på oss till 100 för vi är så olika, men nu har jag det verkligen bevisat för mig och mina känslor har aldrig varit starkare för någon någonsin någongång och kommer aldrig kunna bli.. Är så glad att jag inte gav upp där och istället fortsatte att kämpa, jag ska alltid hålla på att balla ur efter ett tag men jag bestämde mig, för jag kände någonstans att detta är så rätt även om jag tvivla. Sen försvann tvivlet mer och mer och nu kan jag inte ens förstå varför jag tvivla, men jag har nog alltid varit en vilsen själ som tvivlat men åh, nu känner jag bara sån obegriplig stark kärlek.. Han är verkligen mannen i mitt liv (hur klyschigt det än låter ;) Nä men jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom, aldrig. Han är min klippa och ingen har fått mig må så bra. Han har fått mig förstå vad riktig kärlek är, han har fått mig att förstå vad som är värt någonting här i livet och också att helt våga välja bort det som bara är negativt, människor som bara förgör och tar energi. Han har fått vara hård många gånger men oh vad det varit värt det. Jag har aldrig kännt mig starkare och lyckligare innan. Jag har tagit mina livs bästa beslut och snart ska jag få föda vårat första barn, det är en så obeskrivig känsla.... Du har gjort mig hel Stefan, och alltid alltid alltid är det Vi.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar