Sidor

lördag 26 oktober 2013

Hjärtat dunkar å dunkar å dunkar å dunkar....

Sorry dålig uppdatering men känslorna är så mäktiga, man är liksom bara helt inne i henne, kan storgråta för minsta lilla och kan bara ha henne i min famn i timmar, man svävar på magiska moln och det gör nästan ont i mig så kärleken lyckovärker ljuvt i hela själen..... Nu förstår jag alla mammor, vilken enorm upplevelse detta är.... Finns verkligen inga ord...... Kommer älska ihjäl dig...,, Snart kommer syrran med familj och grattar och finaste faster Anita!! Och jag är så otroligt tacksam för alla grattis, blombud, alldeles för snälla presenter, lyckönskningar..... Ni är guld!! Berättar mera snart, igår var vi också ute första gången med vagnen, vilken dröm.... Hela du är en dröm min dotter.... Oh, nu kommer tårarna igen, mammahjärtat.....
Hörs snart fina fina Ni!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar