Sidor

torsdag 19 juli 2012

På lördag åker vi till Världens Sötaste!!!!!!

 ej! Full fart här!! Håller på med en liten sillmiddag för några grannar som ställt upp något så otroligt och för världens bästa Kjellis!! Men nu har jag och Stefan planerat att vi drar ut med bilen på lördag på en liten Sverige-turné igen ;) Vi ska bland annat krama ihjäl världens finaste mamma till den här underbaringen, och Guuuud vad jag saknat hela familjen sen de flyttade till Skåne. Titta bara på Dockan, jag och Stefan som är så barnkära kommer ju bara dööööö! Och på söndag fortsätter vi till Gbg för att hälsa på syrran och hennes lilla familj...... Åh, barn är det bästa som finns!!!!! Här är lilla Louise som vi ska få träffa och fira på Lördag (kortet brevid tog jag på hennes 1-årsdag, och se kortet under så stor hon blivit!!

Puss, hörs snart, potatisen blir överkokt annars!! :))





Och ni vet Jennys nya baby Gabriel!!!!! Hur söta barn kan människor få egentligen...... Okej att de har världens vackraste föräldrar båda dessa par, men asså barn är nog verkligen det sötaste som finns!




Och så min lilla prinsessa Milla som blir 3 till Jul.... Åhhhh, längtar vill åka nuuuuu!!

Nä, nu är potatisavhällning som gäller!! PUUUUUSS!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar