Sidor

måndag 16 juli 2012

Ja!

Asså förlåt mig men det har hänt så mycket den sista veckan och snurr hit och dit så jag har varken haft bloggtid, mått så bra och mycket annat men finally! Här kommer allt! PANG! POFF! Resan till Mallis började helt fantastiskt, vi hade verkligen så himla kul och mysigt. Skrattade ihjäl oss och så mycket både konstigt, svårt, snurrigt och underbart har jag inte upplevt på så kort tid i hela mitt liv..... Tyvärr slutade resan med en mycket tråkig händelse men den tar vi en annan dag, för idag är första dan på länge jag inte sitter med ett vattenfall under ögonen, (jag ska berätta närtiden är inne för det) Och jag känner mig så glad för alla mina fantastiska vänner, utan er hade jag som sagt inte stått på benen idag. Och utan Sara och Atti och min "mentor" ;) Kelly som fick följa med hade jag inte kunnat komma hem.... Jag är så tacksam. Detta bevisade verkligen för mig att jag VERKLIGEN har världens finaste vänner. Och ni ska veta, jag finns alltid här för er också, var och när det än gäller. Jag vill tacka så många just nu, jag vill överösa er med kärlek, ballonger och regnbågar! Ni räddade mig. Pischa, du är en otrolig människa och efter allt som hänt har vi allihopa blivit som en liten familj. Jag älskar er! Sen Stefan ni vet, (Villavillekullamannen) Fantastiska Stefan har varit omänskligt underbar hela denna helg, han har gjort mig hel igen och vi får se vad som händer i framtiden med oss ;) Men fjärilar har börjat flyga in i min mage (vilket typ aldrig händer) och jag tror och hoppas att de kommer försöka sig och föröka sig. Något har han gjort med mitt hjärta denna helg efter Magaluf bara, vad vet jag inte men jag är tillomed lite snurrigare än vad jag redan var innan nu ;)

Att två sådana vackra (och sååååå roliga) själar som Kelly
och Pischa funnit varann under resan är också så kul! Bara
det får mig att le och vara så tacksam för hur härligt livet är
för våra skratt ger oss nästan magrutor, och då överdriver jag
inte...... Kolla bara på denna bild; ÅÅåååå, mina finaaaa!!!!



Och läs världens gulligaste Pischas
blogg, jag blev helt rörd när jag läste detta på: PISCHAS BLOGG!! Och börja kolla den sen, hon har verkligen en jättehärlig blogg! Och känns verkligen som en vän jag kommer att ha livet ut. Hon känns som en såndär nykomling (eller vi har ju känt varann ett halvår) men en som Kelly, Julia, Cilla, Johanna, Sara ja, en såndär som skulle kunna en utav mina framtida tärnor i drömmen om regnbågsbröllopet, så mycket älskar jag henne! Och hon har funnits där med mms, sms, långa telefonsamtal, precis som de andra änglarna. jag nejmdroppade lite här.. Hon är guld hon.

Att två sådana vackra (och sååååå roliga) själar som Kelly
och Pischa funnit varann under resan är också så kul! Bara
det får mig att le och vara så tacksam för hur härligt livet är


Att två sådana vackra (och sååååå roliga) själar som Kelly
och Pischa funnit varann under resan är också så kul! Bara
det får mig att le och vara så tacksam för hur härligt livet är för våra skratt ger oss nästan magrutor, och då överdriver jag
inte...... Kolla bara på denna bild till vänster!!!! ÅÅåååå, mina finaaaa!!!!

Under veckan har vi lärt känna en Erik, helt fantastik han med! Och så rolig och kul assssååå!! Och David, ååh!!


 .................................................................................................................................................................


 Andra kvällen var det dags att gratta och överraska UNDERBARA SARA!!!! Jag kom till middan, eller spontansmög mig dit med två ballonghjärtan! Sjöng och tjoade upp hela bordet, vi skratta grät kramades och njöt av underbar mat, vin mojitos och cheesecake!! Och sötaste Sara började nästan gråta när jag kom (inte för att vara självgod, jag vet att det låter så men alla vart verkligen så glada när jag dök upp som gubben i lådan) Även Sara kommer alltid vara en vän för Livet, hon är heeeeeeelt otrolig hon också!! Henne hittar ni här!! 

Och självklart var min Atti där, ååååhh Atti asså, henne har jag inga ord för just nu, (inte av någon av er) Atti och jag har en mycket speciell relation och hennes bloggis hittar ni här!! Otrolig människa hon med, VERKLIGEN!!!!!!


Och så sjöng vi och skåla för Sara!!!! HURRA!!!!






 

 Sedan drog alla tjejerna med mig till grabbarnas på shotrace, och då kände man verkligen att man var i Magaluf, hahahaha..... ;)

















Hahahaha, ser helt väck ut, dock teater, jag spelar lite "help me" :D Så skoj vi hade!!
 ...................................................................................................................................................................

 En annan jättejätterolig kväll höll jag och mentorn Kelly i ett litet Texmex event på vårt hotell. Hahaha, vi hade så skoj!

Serverade lite shots, drinkar, höll i lite tävlingar och festa loss!! Vi fick verkligen igång hela festen, ja vi är ju en ganska underhållande kombo ;)


Och kollar ni längst ner på "TO DO" för att vinna tröjan var en uppgift dansa som Lina ;)

.......för ja, jag dansar ju inte så tråkigt ;) Men jag vet inte riktigt vad jag gör egentligen, jag har ju iaf kläderna på mig... men jag rör väl mig på något snurrigt sätt... Ingen aning :))

















En morgon fick Kelly en liten Goodiebag av mig, innehållande en hatt, ett marshmallowgrillspett,och lite annat smått och gott, men det roligaste var att i ett litet fack låg Nalle, ni vet min katt (fast i miniatyr gosedjursform, och Kelly tycker ju att han är såååååå ful ;D

Ska försöka hitta bilden, men jag har snurrat bort den från kameran men ska be Kelly skicka över den sen, och ja, den är faktiskt inte så fin, Nalle ser ju ganska speciell ut som ni vet men jag tycker ju att min lille kattson är den sötaste katten som finns.... Åh, vad jag saknar honom nu!!!


Och visst passa hon i hatten, Kelly klär verkligen i hatt, tycker hon borde ha det oftare, ska gå igenom mitt hattlager och se om hon kan tänka sig någon, men vi har ju lite olika stil ;)















 En annan kväll gjorde jag ett bollhav av ballonger i vårt sovrum. Jag var på toppenhumör och blåste nästan bort lungorna. Sen gick vi ut och skulle äta, frågade efter en hummer och då kommer han in med att absolut dehar vi många färska, sprang och hämtade en livslevande och jag och Kelly tyckte han såg så elak ut, ville klippa till oss med dedär klorna, men sen tyckte vi att det var så synd om honom att bo i ett litet akvarium så vi bad de laga honom åt oss och han smakade jättegott förrutom lite kalla klor..... Men vem hade inte fått kalla fötter..... Se på honom!




Sen fick jag äntligen träffa en efterlängtad männsika,
Jo Jakob, en utav mina närmaste vänner, ja, Julias
lillebror! Och va lika det var!! Och så trevlig!!
Det var så kul för jag har hört så mycket skoj från Julia om honom, och han var verkligen lika rolig i verkligheten! Vi satt och snackade och skrattade, pratade om fina Julia, skrattade ännu mer, men sen var jag tvungen att gå tillbaka till Oas och jobba lite igen.... Vi var ju där på lite jobb/semester/spontanresa :)) Ni vet gamla dokusåpsfolk drar ungdomar till krogar i Magaluf, och när jag fick med mig Kelly och visste att Pischa skulle vara nere tveka vi inte utan bara körde!




  Den här kvällen var såååå mysig, jag och Kelly satte oss och på en jättehärlig restaurang vid havet, beställde in god mat, godaste vinet och bara hade det så fint. Tillomed en dessert slinkade vi i oss ;) Mmmmm.....  Det var en utav de sista kvällarna. Allt var så bra då, Så fint, Så många fina skratt åt hur roligt norska kan låta och allt möjligt.... hahaha...  Och Anjas naglar var på. Assåå ser ni hur fina de är?!!?  Ska länka webbshoppen, bara kolla upp allt med henne, sidan och så



Sen träffade jag på fina Robin och Simon, så härliga snälla roliga killar, och vi gillar inte sådana som snålar med komplimanger, haha, ja och Kelly har våra interna saker för oss :)) Men de gör inte Simon och Robin kan jag säga, de är så snälla, och som sagt roliga, riktigt bra killar!!!

Och här har vi vår söta lilla "chef" Jeaninne, hon som bjöd ner oss! 
STORT TACK FÖR ALLT!




Dagen innan hemresan ville jag fira att det var sista dan..... Shoppade en liten moet och söp i mig (både av sorg och lycka)  men bjöd några snällisar också såklart, jag ville liksom ta några slurkar och tacka hotellet för allt de bjudit oss på hur kul vi hade haft, dricksa dem lite och visa vår tacksamhet! Och lite skumpa är ju aldrig fel i solen hur ledsen eller hur glad man än är...... Jag kan säga att jag var båda, men nu är jag glad igen på grund utav mina änglar, och snart ska jag berätta om hela denna helg med Stefan och gänget! Den har gjort mig hel igen, NI, HAN och återigen Tack mina vänner för allt stöd, alla styrkekramar, alla sms, samtal, mail, etc..... Och återigen; Stefan, jag försöker blogga upp helgen asap!!! Typ 30 min ska bara slänga i mig lite keso!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar