Sidor

torsdag 19 juli 2012

Bara att hälla över ett paket gräddfil i en gammal vacker såskanna gör allt så fint....


Förlåt mig men nu kommer jag snurra om mat igen, men hade vääärldens trevligaste middag här hemma ikväll. Och som jag sa igår, jag tycker mat är så vackert, härligt, gott, jag älskar att äta det, fota det, det lägga upp det fint (nästan som jag gör lite konst av mat ibland, kommer iaf in i samma mood) men framförallt få folk att känna sig så välkomna. Jag gillar inte mjölkkartonger, sillburkar och gräddfilspaket, jag gillar inte paket överhuvudtaget..... Blev bara en liten spontan sillkväll ikväll hos mig med favoritgrannarna, Världens Bästa Kjellis och jag. De drack lite öl och tog nån snaps men jag var bara sådär ramlösig ikväll, och när man är lite kär i hela tillvaron och kankse in någon speciell person har man inget behov (iaf inte jag) av lite vin, öl till sillen eller sådär, man känner sig bara härlig liksom.......

Här kommer kvällens lilla sommarbuffé! Natti, mina fina måste släcka nu, har pratat i en timme med Jojjo, planerat världens härligaste resa med syrran och hennes familj, åååååhh vart får ni reda på imorgon!! Puss och njut lite av maten ;)



 Mmmm, paprika dill, gröslök, persilja och världens godaste sill..... Lisa Elmqvist överger vi aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar