Sidor

måndag 16 juli 2012

Åh, lördan.....

Vaknade upp hemma hos mig, hemma hos mig i Stefans trygga famn, han torka mina tårar, som jag inte vet var glädje eller sorg, jag kanske hade drömt något, jag vet inte. Sen gick han ner till Ica och handlade frukostbuffé till mig i sängen. Mmmm, han hällde upp juice, hade med sig goda mackor, jordgubbsyoghurt och allt möjligt gott.... Jag har typ träffat en man som är som mig, ja, ni som känner mig vet..... Kan ju inte hålla i mina slantar och vart jag än går in finns det alltid något man bara "måste" köpa till den vännen eller till sig själv..... Däremot tror jag inte han behöver någon God man, för han är inte lika snurrig som mig ;) Haha, skoja lite han kan nog verkligen hålla i pengar, men tycker bara det är en sån fin egenskap att vara generös eftersom jag är inte den snålaste själv precis, Guuuuud vad jag ska överösa Sfefan med alla möjliga överraskningar snart!

Sen åt vi sängfrukosten, åkte ner och hälsa på Sara och Niklas som vart på bakluckeloppisen här på gallopfältet i Täby. Och sen ut med bilen i solen till Nacka, stanna på Ica Maxi och köpte lite mat, och vips så vart man bara välkommen ut till balkongen på världens godaste pasta, han hade tillomed tänkt på tricolore (för han vet ju att jag älskar färger, eller hehe, kan nån ha missat det) Nä, men bara en sån sak han väljer pastasort för mig..... Och likadana är vi i köket med, ingen kan följa recept, vi bara snurrar, och den pastan han serverade mig vart nog den godaste jag ätit någonsin....... Jo, men faktiskt. Och då har jag suttit på Lavo i NY och alla möjliga italienska restauranger över halva Italien och ätit pastor, så ja tillomed laga mat kan han, och det brukar alltid jag få göra till alla mina män, men det älskar jag ju med och jag ska laga så många goda middagar till Stefan, och ni vet lägga upp sådär härligt som jag älskar..... Sen åkte vill till en utav hans bästa vänner ute på Värmdö där det var lite "Light Houseparty" Och vilka vänner han hade, sååå underbara, glömde fota, var så uppe i allt snack och i hundarna, och sen åkte vi en sväng in till stan för lite uteliv, till Josefina först men där blev det bara nån drink, det var ju ganska dött och alla är ju på Gotland nu, men vi traska ner till Strandbryggan för tyvärr var det både slut på Mojitos och Firebolls på Josefina som vi och hans vänner ville ha, sen kände vi bara; Näää vi vill hem, jag orka inte dricka så mkt alkohol efter allt som hänt heller och Stefan är likadan (haha, även där matchar vi) Han kan gå ut nykter och vara lika härlig, men tycker det är gott med öl och vin, drinkar sånt ibland. Men som tur är; Ingen ny alkis ;) Haha, skoja...alla ex har faktiskt inte varit alkisar  iaf :) Men allt känns bara så skönt med Stefan, drickerman gör man det, dricker man cola gör man det, juice det, vatten det, drink det.........


Som sagt, hemma hos hans kompisar fanns det två helt underbara hundar, åh vad vi lekte och gosade!! Ni vet ju mig och hundar, det är som när jag träffar bebisar.....



Lite suddiga Josefina bilder, men jag gillar ju färg så jag tycker de är härliga!

Åh, vissst är han vacker!! SÅÅÅ vacker! Och världens snällaste!! Och kristen, fattar ni vilken match vi är ;)


Sen när vi kom hem sa jag att jag var lite mera sugen på den där goda pastan, då ställer han sig i köket igen, tänder ljus och ropar ut mig på balkongen! MYYS!!! Snart kommer gårkvällen!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar