Sidor

torsdag 28 juni 2012

Så många fina leenden.....

Åkte in till stan en snabbis för lite kvällsmat på East, de har ju stans bästa sushi, och lite skratt och fnatt.. Stan var så fin ikväll, så sprang jag på så många fina i den lilla ankdammen Stureplan här i stan, hinner att man går några meter så dyker nästa glada ansikte upp, eller lyser upp, fina ni! Men det är ganska härligt med ankdammar också, för många är ju så underbara ankor! Älskar er! Men nu är det dax att sova för imorgon går färjan till vår lilla träkoja och Villa Villekulla, förstå att jag kommer drömma härligt inatt, och så känner jag mig glad, och ett glas rött smakade rikitgt gott ikväll. Vi hörs imorgon mina änglar, oooooh vad vi hörs i kojan och allt möjligt då!! Natti, puss. Sorry kass kvalité på bilderna, men ligger i sängen och bloggar från mobilen, sådär bekvämt och skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar