Sidor

fredag 1 juni 2012

Mot Göteborg!

Vackra Jenny med nyförlösta Gabriel
Har snart packat ihop lite fina görasigfinsaker här för imorgon är det dop för min systers Jenny lille son Gabriel i Säve Kyrka. Hela tjocka släkten kommer och jag ska försöka ta många fina bilder och göra ett litet album till Jenny och Jimmy med bilder från Gabriels dop. Tycker ju det är så skoj att fota! Speciellt barn, åh älskar ungar!


Hoppar strax in i bilen, skulle egentligen varit iväg redan igår men det kom lite annat emellan.. Åh, längtar så mycket efter dem nu, och att få krama min lilla ögonsten Milla som är Gabriels storasyster och min lilla Guddotter! Nä, dax att lägga på ett kål, ska hjälpa Jenny baka massa gott de ska bjuda på imorgon! Jenny och Jimmy fyllde även år i förrgår, ja på samma dag de tjusiga paret, har slått in några härliga presenter som jag hoppas de gillar :) Hörs ikväll! Puss och kram!

Jenny, Jimmy och Milla förra sommaren, Gabriel var i magen då och kom den 29 februari i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar